Talardag...

... eller renovering?
.
Ambivalent är mitt mellannamn mellan varven... jag kan ha fruktansvärt för att bestämma mig för både det ena eller andra... fisk eller falukorv spelar kanske inte så stor roll egentligen... jag kan njuta av båda delarna... det är valet som jag har problem med... och tro mig när jag säger att jag lider innan jag bestämt mig... idag så hamnade jag där igen... en sida i mig vill gärna fortsätta med att montera ihop vårt nya kök... samtidigt som jag hade tyckt att det var skoj att träffa lite vänner på talardagen i Halmstad... nu kommer det väl att bli lite av varje... men det stör mig en liten smula att jag har så svårt att bestämma mig vad som jag vill prioritera... det blir liksom varken hackat eller malet när jag ska göra flera saker samtidigt.
.
NU börjar jag få grejerna i det nya köket på plats... 
 

Kommentera inlägget här :