Utbildningar...

... kan vara bra att ha.
.
Nu blir det en liten tid av utbildningar i mitt liv... med start idag... vi börjar med två dagars basutbildning i Varberg där vi kommer att uppdateras på lite riktlinjer inom missbruksvården i Sverige tillsammans med lite olika myndigheter i Halland... och på söndag bär det iväg till Stockholm för en MI-utbildning och en liten uppdatering på min adiktologutbildning... så renoveringen av av huset kommer att gå lite på sparlåga i några dagar... och det är väl någon mening med det... visserligen så ska vi med lite hjälp göra ett försök att få igång det nya vattensystemet på lördag men annars så är det skolbänken som gäller en vecka framåt... och... ja... utbildningar kan ju vara bra att ha... alltid lär man sig något.
.
Den bästa utbildningen jag fått i mitt liv är trots allt att jag lärt mig leva drogfritt en massa år.
 

Kommentera inlägget här :