Det var ju det här med...

... mitt förhållande till rökningen.
.
Nu är jag där igen... att jag börjar tröttna lite på mitt rökande... att jag inte kan röka måttligt är ett faktum ställt utom allt tvivel... jag ÄR en beroende och då existerar inte ordet måttligt... det är allt eller inget som gäller... naturligtvis gäller det även för cigaretter... jag tänker inte ta ett beslut om att sluta röka här och nu... vill mest bara reflektera lite över situationen och själv kunna läsa mina ord svart på vitt... kanske... växer det fram en önskan om att göra en förändring... "sen", "imorgon"... "för jag ska bara".
.
Äpplet faller inte långt ifrån trädet...
 
 

Kommentarer :

#1: Gunilla

Fast det går att sluta, det är Björn och jag ett levande bevis på. Fast Björn var tvungen att få en liten stroke först.......

Svar: Jag vet... suck ;-)
peter

skriven

Kommentera inlägget här :