Distriktsmöte...

... i Ljungby.
.
Alldeles strax är vi på väg till ett distriktsmöte i Ljungby... det var ett litet tag sedan jag upplevde detta på plats... och helt ärligt så känns det faktiskt riktigt bra... mitt engagemang för NA är intakt men ibland så är det bra för mig att sätta mig i baksätet och bara titta på... trygg i att allt kommer att fungera alldeles utmärkt utan min inblandning... visst är det bra med engagemang men för mig gäller det att inte blanda mig i för många saker samtidigt eftersom det ju bara stressar mig... ju mindre jag gör desto mer får jag helt enkelt gjort... det är lätt för mig att ha åsikter om ditten och datten... men lite svårare att sålla och lägga energin på saker som jag är beredd att lägga ner lite arbete på... i praktiken... för det är skillnad på att tycka och gå till handling.
.
Det är med gott samvete som jag åker hem lite tidigare och kollar på Zlatan idag.
 
 

Kommentera inlägget här :