Intervju...

... för 1177.se.
.
Idag så kommer det ner en snubbe från Göteborg för att intervjua mig... faller detta väl ut så kommer jag att blogga om mig själv och min drogfrihet på 1177.se under tre månader... och naturligtvis så ser jag detta som en fin utmaning... visst... det blir ju inte samma sak som den här bloggen som jag ju mest använder för att få ur mig mina tankar och funderingar om ditten och datten... och vi ska ju inte gå händelserna i förväg... killen ska ju träffa mig för en intervju först... men... jag är faktiskt helt övertygad om att jag har ett budskap att förmedla... trots allt så har jag ju lyckats hålla mig drogfri i över 19 år och det är ju inte fy skam för en gammal narkoman... hur JAG gjort för att fixa detta mirakel kanske kan ge någon ett hopp om att han eller hon också skulle kunna klara av den bedriften... för som vi brukar säga... tar vi rygg på vinnarna så blir vi själva vinnare... och det är med en viss stolthet som jag kan konstatera att jag själv är en... ja ta mig fan... en vinnare.
.
Varje drogfri beroende är en... vinnare.
 

Kommentera inlägget här :