Jag fick en...

... förfrågan.
.
Det ringde en kille och frågade om jag kunde tänka mig att skriva en blogg under tre månader på 1177.se... jag blev naturligtvis glad över erbjudandet och tackade omedelbums ja... det enda jag tror mig veta är att det ska handla om min resa in i tillfrisknandet... vad som har funkat för mig och hur jag gör för att bibehålla min drogfrihet... och tro det eller ej... men jag är helt övertygad om att det kommer att bli hur bra som helst... visserligen så kanske jag får tänka på hur jag skriver... och vad jag skriver... jag har väl redan lite funderingar om vad jag ska skriva om... eller nja... det kanske vore mer sant att skriva att jag inte oroar mig allt för mycket än... det löser sig är en av mina stöttepelare i min drogfrihet... och det har ju funkat rätt bra hitills.
.
Det löser sig alltid till slut... 
 

Kommentera inlägget här :