Utmaningar...

... är intressanta.
.
Jag vågar påstå att jag har en riktigt bra föreläsning... och den ultimata tiden jag behöver är ca. 2 timmar om jag vill leverera mitt budskap på bästa sätt... nu har jag fått en utmaning som heter duga när jag "bara" har en timme på mig... och jag funderar lite på vad jag kan ta bort utan att förstöra helheten... när man föreläser om beroendet så tror ju många att det handlar om droger... så jag har beslutat mig för att plocka bort biten om hur och varför jag använder mig av en kemisk lösning på min beroendeproblematik... nu kommer det inte att räcka... jag har fortfarande minst en halvtimme kvar för att komma ner till en timme... vad kan jag ta bort utan att mitt budskap försvinner?
.
Utmaningar är spännande... och förhoppningsvis utvecklande.
.
 
 

Kommentera inlägget här :