Att landa...

... i mig själv.

Tid till eftertanke tar sin lilla tid... känner att jag är på precis rätt ställe för att vänta in min själ nu... det tar ju lite tid att komma ner i varv... och att lära sig att landa i ett nytt land med allt vad det innebär tar ju sin... nu är det lugnt... inga Tyfoner... sjysst hotell... solstolar på stranden... inte så mycket folk... sandstrand och sköna salta bad... en bok i öronen och bara låta tiden gå i horisontalläge.

Att göra ingenting är också att göra någonting.

Visst skulle vi kunna fylla dagarna med yoga (vilket ingår i priset på vårt hotell), dykning och ja... mycket mer finns väl inte att göra här... vi har faktiskt bestämt att vi ska följa med en båt imorgon och snorkla lite... om jag vill dyka så finns det möjlighet till det... funderade lite på att ta ett dykcertifikat men... jag vet helt ärligt inte om jag är någon dykare... egentligen.

Mer kommer att visa sig när min själ och jag möts här... 

(null)
Här har jag bestämt ett möte... med mig själv.

Kommentera inlägget här :