Att göra det...

... enkelt.
.
Papper, ännu mera papper och massa fix med datorn är en del av jobbet... det är rätt mycket att hålla reda på och jag gör verkligen mitt bästa för att fixa så att allting hamnar på sin rätta plats... det gäller att hitta ett system som gör det enkelt... och jag minns med ett leende på mina läppar när jag för en himla massa år sedan skapade ett system i min dator för att få ordning på grejerna... eftersom jag inte var så van och fick tillfälle att lära mig lite datorkunskap på köpet så hittade jag på en massa formler i ett dataprogram som räknade ut grejer till höger och vänster... kan väl säga att det blev med tiden rätt komplicerat... och siffror poppade upp både här och där... samma sak när jag skulle göra om min föreläsning på PowerPoint... i två dygn satt jag och trixade med alla möjliga effekter... och resultatet blev därefter... rätt intensivt... om jag skulle visa den för en publik så tror jag att de flesta hade fått en fantastisk insikt om hur LSD fungerade... rent praktiskt.
.
Att göra det enkelt är inte alltid... så enkelt.
 

Kommentera inlägget här :