Ännu en dag...

... paradiset.
.
Det är nästan overkligt när jag tänker på vilket fantastiskt väder vi haft än så länge på stranden i Tylösand... vad jag kan tycka är lite konstigt är att det faktumet inte har nått resten av befolkningen... jag har sällan varit på stranden i sånt fint väder med färre människor... kanske beror det på att det inte är 25 grader varmt... utan 19-20 grader i skuggan... vilket är skönt för oss som tagit oss ner till stranden... det är varmt i solen men inte för varmt... en svalkande bris är att föredra när man ligger på stranden... det är fortfarande bara 17 grader i vattnet och den enda gången som jag hoppat i plurret var för någon dag sedan då det blev lite för varmt... och till min stora förvåning så var det hur skönt som helst att kunna svalka sig just då.
.
Det gör inte mig någonting att inte stranden är fullsmockad... jag har fullt upp med att njuta av att vara på precis rätt ställe vid rätt tid.
.
Magiskt är ordet...
 

Kommentera inlägget här :