Danska...

... flaggan.
.
Efter en dag på stranden så ser jag nu ut som en dansk flagga... kan bero på att jag är en ganska stillasittande kille... solen kommer ju inte åt överallt men gör sig å andra sidan väldigt påmind där den träffar... och eftersom solskydd är ju alltid något som jag inte tycker mig behöva får jag väl skylla mig själv... rött och vitt kommer väl förhoppningsvis till slut bli en jämn fin brun färg... möjligtvis så fixar jag att ta på mig lite solskyddskräm idag då det ser ut att bli ännu en solig dag... fortfarande lite blåsigt så att man inte känner när man bränner sig.
.
Summa summarium... VågaVa go beach är igång... och det är himla skönt att vara tillbaka på den magiska stranden som ger mig sinnesro.
.
Fortfarande väldigt kallt i vattnet... 
 

Kommentera inlägget här :