En blåsig dag...

... på stranden.
.
Jaha... så var det då dax igen... första dagen på VågaVa go beach... och redan innan jag åker hemifrån så förstår jag att det kommer att bli en blåsig dag på stranden eftersom det blåser friskt t.o.m. här hemma i skogen... det blir att ta på sig varma kläder för även om både kortbyxor och badbrallor är nedpackade så är jag minst sagt tveksam om dessa kommer till användning.
.
Spännande... och jag ska villigt erkänna att idag är väl inte direkt en dag som jag hade begett mig ner till stranden om det inte vore för vårt årliga projekt... men samtidigt är jag fylld med tillförsikt... en dag på stranden är trots allt en dag på stranden... massor av frisk luft och som vanligt blir varje dag ett äventyr.
.
En dag på stranden... varje vardag i fem veckor... välkommna.
 

Kommentera inlägget här :