Men va fan...

... hände.
.
Jag har varit väldigt bra på att skriva en blogg i flera år... och då menar jag inte innehållet utan att jag skrivit någonting i stort sett varje dag... men så hände det någonting... min rutin havererade... och det blev ett litet uppehåll... och nu så sitter jag då här... med en raserad rutin... väl medveten om att det kommer att ta ungefär 100 dagar att återta min rutin... vad jag ännu en gång lite förundrat kan konstatera att det går så himla snabbt att sabba en rutin... för det är ju inte första gången det händer... ta bara det här med alla gånger jag fått för mig att börja träna i någon form... jag skulle vilja säga att i just det fallet så är det dömt att misslyckas eftersom jag ju tycker att det är skittråkigt att träna... så där har jag kapitulerat... gett upp... hissat vit flagg.
.
När det gäller mitt skrivande här så är jag beredd att ge det en chans till... 
.
Inte för att jag har så mycket vettit att säga... utan mest bara för att... ja... skit samma.
 

Kommentera inlägget här :