Öron...

... är ju bra att ha.
.
Kommer precis från doktorn som pillat i mina öron... och det kan jag säga er att det är verkligen inget som jag tycker om... här kan vi snacka om trauma från barndommen... jag var ju ett näs och öronbarn och vid ett av alla dessa tillfälle då jag var på sjukhuset så skulle de fixa någonting med mitt öra... och jag är fortfarande rädd för den smärtan som det besöket gav mig... men i vilket fall som helst så slutade dagens besök med att jag fick medicin att droppa i örat och ett besked om att återkomma om en vecka... förhoppningsvis så har locket och tjutandet som jag nu går omkring med försvunnit till dess... det är minst sagt en liten smula irriterande och tyvärr inget som de kunde fixa idag... så jag får väl gå omkring i min lilla bubbla och gilla läget... en sak som jag gillar hos mig själv är att jag kan välja att lita på doktorn... göra som han säger... och lägga resultatet i händerna på en slags gud som jag väljer att uppfattar honom.
.
Dagens Gud enligt min uppfattning.

Kommentera inlägget här :