Är det färdigbloggat...

... nu?
.
Jag får känslan av att nu är det nog snart färdigbloggat för min del... hela det här projektet startade för en himla massa år sedan av en anledning... jag fick för mig att jag skulle börja skriva någonting på daglig basis... bara för att visa mig själv att det var möjligt... någonstans inom mig finns det ju en önskan om att skriva en bok... nu vet jag ju inte vad den skulle handla om men det var inte det som var grejen... grejen var själva rutinen... att skriva någonting oavsett vad... men jag ska ärligt säga att jag inte riktigt vet varför jag skriver här mellan varven... jag har liksom inte så mycket att säga... och att skriva en bok känns om möjligt ännu mer avlägset än någonsin.
.
Kanske skulle jag börja käka frukost istället?
.
 

Kommentera inlägget här :