En gång...

... till.
.
Teknikens under funkar inte alltid som jag vill... som nu när jag redan har skrivit en text på detta forum och datorn fick för sig att strejka... jaha... bara att börja om från början... och då märker jag att det jag skrev tidigare redan är historia för mig... och inget jag vill upprepa.
.
Många gånger kan det vara precis tvärtom... jag är nog inte ensam om att kanske någon gång skrivit om någonting som jag egentligen skulle struntat i att lägga ut på nätet... en statusuppdatering på FB t.ex... detta forum som är som gjort för missuppfattningar... och ibland så skrämmer det mig lite att vi tenderar till att sluta prata med varandra i det riktiga livet för att istället kommunicerar via nätet... och utan ansiktsuttryck och kroppsspråk kan ju en hel del av budskapet vi vill leverera gå förlorat.
.
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Ja dagens bästa sanning...Jag är på fb ibland för jag känner mig ensam.

Svar: kram
peter

skriven

Kommentera inlägget här :