Jag är en lyckligt gift...

... man.
.
Jag vet att FB inte har så himla mycket med verkligheten att göra... och jag vet inte om jag ska störa mig på eller bara le åt alla dessa lättklädda unga tjejer som envisas med att vilja vara mina vänner på FB... att man inte respekterar min status som lyckligt och relativt nygift är väl en sak... men att bli idiotförklarad bara för att jag är en manlig varelse triggar mig... långt ifrån alla män är kåta dumbommar med en skev kvinnobild... jag är som sagt lyckligt gift med kvinnan som jag vill tillbringa mitt liv tillsammans med... så tack men nej tack... kanske skulle ni lättklädda tjejer behandla er själva med lite mer respekt och inte nöja er med att bara vara objekt till män som ni ändå inte skulle vilja leva ihop med.
.
 
 

Kommentarer :

#1: Anonym

Klockrent

Svar: tack
peter

skriven

Kommentera inlägget här :