Kontorsjobb...

... och jag.
.
Mellan varven så trillar det ju lite kontorsjobb ner på min "att göra lista"... och när jag väl sitter ner på mitt kontor så är det väl inte så himla farligt eller alltför mycket att göra... det är klivet in på själva kontoret som oftast sätter käppar i hjulet för mig... "ska bara"... "sen"... "i morgon".
.
Jag gillar att ha ordning på grejerna och mår alltid förträffligt när jag spenderat några timmar vid mitt skrivbord och satt in papperna på sina rätta platser i pärmarna... nu tänkte jag göra lite sådant arbete idag... men då händer det som så ofta händer... det dyker upp någonting annat som pockar på min uppmärksamhet... som gör att jag hamnar i Ljungby istället för Halmstad... men snart... "sen"... "i morgon"... för jag "ska bara" fixa en grej först.
.
Vägen är inte alltid spikrak...
 

Kommentera inlägget här :