110 miljoner...

... kan det kosta att få veta vad man vill bli.

Jo så är det ju... snubben vann 110 miljoner och körde på i värsta stilen... handlade kola för 13 miljoner och lyxade runt i 8 år... sen var stålarna slut och det enda killen önskar är att få tillbaka sitt gamla jobb som... sopgubbe... jag är inte ett endaste dugg förvånad... fan vet om jag fixat att hålla mig drogfri om jag vann alla de stålarna... till en början hade det nog varit skoj att shoppa loss på riktigt... åkt jorden runt och allt det där... men sen då?


Efter 8 år med MASSOR av stålar är hans dröm att få tillbaka sitt gamla jobb som sopgubbe.

Kommentarer :

#1: Glenn

En riktig jubel idiot finns inget annat att säga

skriven
#2: peter

Får han tillbaka sitt gamla jobb så kan det ju bli bra till slut... han är ju enligt egen utsago drogfri... och det är ju faktiskt en lite större vinst än stålarna... för pengar gör ju ingen lycklig.



(((kram)))

peter

skriven
#3: Alex

hehe det där säger bara vi som är fattiga...

nää men det är nog sant... kan nog bli rätt mycket som blir värdelöst om man skulle bli riktigt snuskrik

skriven
#4: peter

Jag har sett vad en massa stålar kan göra för skada... först pengarna och sen makten som de för med sig... hua hua... andligheten bara flyger iväg L... swich...



(((kram)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :