Släkt...

... & vänner.

Så träffade jag då min bror för första gången... och det kändes hur självklart som helst... jag gillar att ha fått en brorsa till... helt klart... men fan vet om inte mötet med mina kusiner var minst lika värdefullt för mig... det var som att göra en resa tillbaks till barndomen fast ändå inte... jag kom i kontakt med familjeband som var fullständigt självklara när jag var liten... och som jag under alla dessa år liksom... glömt bort är fel uttryck... men låt oss kalla det för lagt undan i mitt undermedvetna... och när jag idag träffade min faster och mina kusiner så kändes det helt enkelt jävligt bra... jag blev skitglad...

... så det är verkligen med dubbla känslor som jag minns min pappas begravning... för det var inte bara sorg... det var väldigt mycket glädje också... ni vet sån där glädje som kommer djupt inne från hjärtat när man inser att man är en del av någonting större... jag tror bestämt att det kallas för... familj.


Ja fan... idag så var min barndom väldigt nära... det lilla barnet i mig gjorde vågen... thoho...

Kommentarer :

#1: Eva T

Hej min Vän !

Grattis till ännu flera insättningar i känslobanken.

Kram

skriven
#2: peter

Jag börjar bli en riktigt, riktigt rik snubbe...



(((krAM)))

peter

skriven

Kommentera inlägget här :