En underbar helg...

... tillsammans i en kärleksfull gemenskap.
.
Ännu en gång så kan jag konstatera att bland det bästa... om inte det absolut bästa jag kan göra av min tid är att tillbringa den tillsammans med kärlekfulla och vackra polare i vår fiNA gemenskap... så mycket kärlek och känslor på en och samma gång... det är fan nästan overkligt så påtagligt verkligt och nära jag vågar vara mig själv tillsammans med mina vänner i gemenskapen... jag är lyckligt lottad som har så kärleksfulla vänner att umgås med.
.
Att det sen precis som vanligt var ett underbart väder är ju nästan någonting som jag kan börja ta för givet när det gäller vårt sommarkonvent... och det är inte utan att jag funderar på att men skulle våga sig på ett nattligt dansäventyr på stranden... ett alldeles äkta strandrave hade ju varit riktigt skoj... eller?
.
Strandmötet i Gullbranna är nästan magiskt häftigt att uppleva på plats.
.
Märker nu när jag sitter här och ska skriva om konventet att jag inte finner ord... för om man vill förstå vad det är jag upplevt denna helgen så tror jag att man måste ha varit där... det går inte att beskriva helt enkelt... det måste upplevas... så boka inte in er på något annat första helgen i juni nästa år utan vik den helgen till Gullbranna... det är ett tips jag gärna vill ge... ALLA är välkomna.
.
Nä ska jag skriva någonting om denna helgen så finns det nog bara ett ord som kan sammanfatta upplevelsen... och det är...
... KÄRLEK.

Kommentarer :

#1: Birgitta

Låter helt underbart...glad för din skull.



Själv har min son tagit studenten och klarat körkort och blivit heltidsanställd och börjat jobba idag och festen varade hela helgen hemma hos mig så där gick hela semesterkassan och efterfest var det hela tiden och lastbilsflaket var roligt och.....



Livet är underbart....

Kram min goa vän.

skriven
#2: anette

Jaaa naturligtvis samt zumbapass då vi har ju instruktörer mesta b(e)sta kramen <3 A

skriven
#3: peter

Vad skoj att höra att din son har flyt i livet... det är både han och du värda... och fest är väl alltid skoj ;-)...



... klart att vi ska inför Zumba till nästa konvent... på stranden hoppas jag...



kram

peter

skriven
#4: pertti

Tack för en underbar helg och tack för att du är den du är.Jag vill oxå tacka dig för att jag har förmånen att kalla dig min vän.KRAM

skriven
#5: peter

Det är jag som ska tacka dig Pertti...



kram

peter

skriven

Kommentera inlägget här :