Zlatan är naturligtvis...

... given i landslaget.
.
Jag fattar fan inte hur människor i Sverige funkar... och blir nästan lite mörkrädd när jag läser i blaskan att en majoritet av de som svarat på en fråga om de vill att Zlatan är med i laget från start på tisdag då vi möter Finland... döm om min förvåning och totala bestörtning när jag läser resultatet... en majoritet svarar... nej... helt sinnesjukt om ni frågar mig... han är ju den bästa fotbollsspelare vi någonsin haft i Sverige... och skulle enligt mig nog platsa i laget även med ett brutet ben... vad fan tänker folk med?
.
Visst är jag partisk eftersom jag ju är en tvättäkta "Zlatanist" men ändå... är det bara i Sverige vi inte fattar hur bra han är... att han faktiskt skulle platsa i vilket landslag som helst... lätt... och naturligtvis så fattar jag att klagandet och gnällandet på Zlatan inte har ett endaste dugg med Zlatan att göra... nej det behöver man inte vara psykolog eller en extremt fotbollsexpert för att förstå... om jag hade fått bestämma hade vi bytt ut Kungen och ersatt honom med... Kung Zlatan.
.
Min tvättvinda kom till användning idag när jag fick för mig att tömma tvättkorgen.
.
Annars så är jag rätt nöjd med mig själv idag... tvättkorgen är tom... gräsmattan klippt... sängkläderna bytta... och jag har åtminstone dammsugit halva huset... och det får fan räcka för idag... jag sitter nöjd.

Kommentera inlägget här :