Hemma igen...

... efter min lilla semester.
.
Vet väl inte riktigt om jag tycker att det känns så speciellt skönt att komma hem... det känns nog allt mer som... ja... som vanligt på något sätt... inte obehagligt på något sätt... bara... väldigt vanligt... tryggt... lugnt och en liten smula... tråkigt... vilket i.o.f.s. är rätt intressant om ni frågar mig.
.
Jag gillar att vara på resande fot... men jag gillar också att se på livet som en resa oavsett var jag befinner mig... det är en resa att vara hemma också... en resa i tid och rum som är fylld av upplevelser... hela tiden och alltid.
.
Jag kan resa omkring på så många olika sätt... och den inre resan gillar jag skarpt.
.
Det spelar mig inte längre så stor roll var jag befinner mig... mitt liv är ett enda stort äventyr som jag upplever som väldigt spännande och lärorikt... inte alltid behagligt men för det mesta väldigt intressant... och ju längre tiden går dessto värdefullare tycker jag att resan är... ni vet den där resan som vi kallar för livet.

Kommentera inlägget här :