Världens bästa jobb...

... och jag.
.
Jag är verkligen en lyckligt lottad kille som jobbar på VågaVa... det måste ju helt enkelt vara världens bästa jobb där vi skapat ett kärleksfullt ställe där utanförskapet kan förvandlas till innanförskap... och det är ju så himla vackert att se hur hur vi bryr oss om varandra... och hur många jobb har jag haft då jag på fullt allvar tyckt att måndagen är en av veckans bästa dagar... bara för att jag då kan åka till jobbet igen efter helgen.
.
Detta är en utställning om VågaVa... från utanförskap till innanförskap... integrering.
.
Just nu är det full fart i våra lokaler och vi har många grejer på gång... massor av folk både i Ljungby och Halmstad som vill ta del av vår verksamhet... och även om det dyker upp problem och konflikter lite då och då så är det inget som tar bort den fina kärleksfulla atmosfären... snarare tvärtom... eftersom vi klarar av att använda oss av de konflikter som kan uppstå på ett konstruktivt sätt så får de oss snarare att växa som grupp... konflikter är helt enkelt skitbra för att en grupp ska kunna utvecklas och växa... och jobbet på VågaVa består till största delen av att skapa en grupp som funkar tillsammans... och när det funkar och gruppen är trygg så är det en gåva att se hur vi som enskilda individer börjar blomma ut... till de vackra och värdefulla människor som vi ju är... det är fan vackert.

Kommentera inlägget här :