Illamående...

... trötthet och magknip börjar bli vardag för mig nu.
.
När jag sätter mig här för att blogga så slår det mig att jag precis som vanligt mår illa och har magknip... det är inte så roligt men jag börjar vänja mig... kommer ju snart knappt ihåg hur det kändes att vara helt frisk... jag fick en liten föraning när jag fick i mig pencilin första gången... då kunde jag riktigt känna hur energin kom tillbaka till mig redan efter en dag... men tyvärr så tog ju inte den kuren bort alla parasitrester och jag blev sjuk igen... och sen dess så har jag varit sjuk... illamående, ont i magen och allmänt trött (orkar typ ingenting).
.
Jag håller tummarna för att jag ska vara helt återställt innan vi drar iväg till Trysil.
.
Det är väl inte hela världen att vara en liten smula sjuk och jag har det trots allt rätt bra... jag går inte omkring och känner mig sjuk hela dagarna... det är bara lite då och då som mina symtom drabbar mig med full kraft... och mellan de tillfällena går jag väl mest omkring och lever mitt liv som vanligt... okej jag drar inte iväg till gymmet eftersom jag inte har den energin... men jag kan dra iväg till skidbacken en dag om jag bara tar det lite lugnt... och jag börjar vänja mig vid att gå in i väggen av trötthet någon gång under dagen.
.
Men om jag ska vara riktigt ärlig så kan det ibland vara lite svårt för mig att leva här och nu... för jag längtar verkligen väldigt mycket efter att få känna mig helt frisk nu... ja helst igår om jag ska vara riktigt ärlig... jag är lite trött på att vara trött nu.

Kommentera inlägget här :