Mitt magonda...

... vill inte riktigt släppa.
.
Blev ju lite dålig i magen de sista dagarna i Indien och även om min mage "stabiliserat" sig de senaste dagarna som jag käkat svensk husmanskost  så är den inte riktigt bra... än... men även om jag mår lite illa så är det inte hela världen... det kunde ha varit värre... betydligt värre.
.
En av "fördelarna" med min krånglande mage såg jag när jag ställde mig på vågen... jag har gått ner 5 kilo på denna resan... nu är det väl inte riktigt säkert att det beror på min magsjuka... det kan lika gärna vara ett resultat av att jag rört på mig ganska regelbundet... långa strandpromenader och massor av bad har nog säkert gjort sitt... och kanske även det faktum att jag haft lite andra matvanor... inget godis på en månad och massor av nyttigt vegkäk (med en och annan kycklingbit)... faktum är att nu när jag för en timme sedan åt min första skinkbit så kändes det nästan lite skumt.
.
Jag har faktiskt motionerat lite på min semester... här en roddtur på Gagnes.

Kommentera inlägget här :