Ett extra...

... Inlägg.
.
Sitter i en taxibuss som ska ta oss till Sanur efter en väldigt blöt båtfärd... Det var kanske inte så smart att sätta sig på taket när det gick lite vågor... Men den som lever lär har jag hört... Just nu så sitter vi fast i en fullständigt kaotisk trafik och det är ju onekligen en intressant situation efter att ha tillbringat två veckor på en liten ö utan motorfordon överhuvudtaget... Som en sann vän av mångfald så njuter jag av läget... Värre var det nog för den japanska tjejen som var smart nog att ta en båt som gav henne upplevelsen att med minsta möjliga marginal försöka hinna med sitt plan hem... Jag skulle inte vilja byta med henne trots att inte själv verkade fatta att hon hade något som helst ansvar för sin egen situation... Min älskling hjälpte henne att få tag i en taxi så kanske hinner hon med planet... Själv så missar jag plan med lite större klass... Som förra gången jag var här... Då kom jag exakt ett dygn försent till flygplatsen... Det blev några dagars extra semester den gången.
.
Här och nu är ett bra ställe att befinna sig på... Oavsett var du är någonstans.
.
Livet är fantastiskt... Jag njuter av vår resa i fulla drag... Vad som väntar runt hörnet har jag ingen aning om... Och vet ni vad... Det behöver jag inte veta heller... Skönt.


Kommentera inlägget här :