Ett välbehövligt stopp...

... På vår roadtripp runt Bali.
.
Våra rumpor behöver vila... För det känns att skumpa omkring på en scoter bland bergen på Bali... Förvisso är det verkligen värt besväret för vackrare resa vet jag knappt om jag upplevt... I vilket fall som helst så tar vi en dags vila på västkusten... På en kolsvart strand med gigantiska vågor... Är faktiskt lite osäker på om jag kommer att våga bada här med tanke på strömmar och annat... Man ska ha respekt för havet... Och än så länge har jag inte sett en enda människa ge sig ut i havet... Du är inte stor när strömmen tar dig... Men jag hoppas att få se en och annan surfare ge sig ut och prova vågorna... Det är ju ett riktigt surfställe vi hamnat på... I vilket fall som helst så har vi en pool även på detta hotellet... Så att vi kan svalka oss lite mellan varven.
.
Solnedgången på den svarta stranden var mangefik.
.
En promenad längs den svarta stranden... Lite talbok i en solstol... Häng med kvinnan i mitt liv (vi firar för övrigt 6 månader som förlovade Idag)... Vad mer kan jag begära i mitt liv... Jag är i sanning en oerhört lyckligt Lottad kille och känner mig djupt tacksam inför detta faktum... Nu har vi en knapp vecka kvar i paradiset och jag tänker göra mitt bästa för att njuta av varje minut... Och det lär inte vara så svårt.

Kommentera inlägget här :