Meditations...

... Möte.
.
Så hamnade vi då på ett meditationsmöte på Bali... Och även om jag varit på meditationsmöte innan så var detta någonting alldeles extra... Och det var först när vi var framme som jag fattade att vi var på ett NA- möte... Jag hade fått för mig att vi "bara" skulle följa med vår vän från Australien på någon form av meditation... Men det visade sig vara mycket bättre än så... Med kuddar och yogamattor att sitta på samlades det allt fler människor i en öppen sal med tak omgiven av en himmelskt vacker trädgård... Och efter dagens text och mötesöppning så satt vi och mediterade i 20 minuter... Och efter det så gick vi en delningsrunda... Och jag slås över hur bra vi i vår gemenskap har det... Bara det att kunna få uppleva det som vi gjorde igår är ju helt fantastiskt.
.
Idag så går färden vidare... En konsert i Ubut väntar.
.
Idag så åker vi vidare ut i det Balanesiska äventyret... Med våra moppar tänkte vi leta reda på templet som vi sökt så länge för att rena våran karma... Sen drar vi vidare och hälsar på lite folk som vi träffade på Gili... Käkar rawfood Och går på konsert med en musikhelare... Det ska bli spännande... Och vi har egentligen ingen aning om vad denna dagen har i sitt sköte till oss... Men vi har tillit... Och förhoppningsvis en fungerande GPS.

Kommentera inlägget här :