Nervös...

... Inför att dyka idag.
.
Lite pirrig i magen inför att dyka idag... Eller så är jag fortfarande magsjuk... Spännande ska det bli i alla fall... På många sätt... Kommer jag att bajsa på mig av magsjukan... Är det väder för att dyka bland mantrorna... Hur kommer det att bli... Frågorna är många och jag är nervös... Samtidigt som jag naturligtvis är spänd av förväntningar inför själva dykningen... Det var ju trots allt två år sedan jag dök senast och det är spännande att simma omkring under vattnet med allt vad det innebär.
.
Idag är det i det riktiga havet som jag ska dyka.
.
Just nu så ösregnar det men det spelar väl inte så stor roll om man ändå ska tillbringa några timmar under vattnet... Blöta lär vi ju bli ändå... Jag håller tummarna för att allt ska bli så bra det kan bli... Och mest av allt för att vi ska kunna stanna och dyka där mantrorna håller till... Och för att min mage ska fixa denna dagen.




Kommentera inlägget här :