Nu åker vi hem...

... Till Sverige.
.
Klockan 19.00 lyfter planet från Denpasar för att ta oss till en liten mellanlandning i Doha... Sen är det raka spåret till Kastrup och tåget till Halmstad... Men först så ska vi njuta av den sista dagen på Bali... Ta ett sista dopp och så... Och det är väl inte utan att jag känner mig lite kluven inför att åka hem... Jag trivs ypperligt här nere i Bali men varje äventyr har ett slut... Och nu så får jag lägga detta till handlingarna och fokusera på verkligheten hemma i Sverige igen... Det har varit fem underbara veckor på Bali fyllda av magiska upplevelser... Mycket lugn och ro och fyllda med välbehövlig vila för båda kropp och själ.
.
Veckorna på Bali var helt underbara.
.
Någonstans kan jag väl också känna att det ska bli skönt att komma hem... Tror jag... Jag vill i alla fall känna så... Även om jag kommer att sakna att gå omkring i badbrallor och ett linne hela dagarna... Käka frukost utomhus och inte ha några som helst krav på mig utan bara ta dagen som den kommer... Nu väntar arbete och att passa tider igen... Fast det ska också bli skoj att komma hem och träffa alla våra nära och kära... Inte minst lilla Lyra som jag hoppas fortfarande känner igen mig... Förhoppningsvis är även mina batterier fulladdade och jag hoppas verkligen att jag kommer att kunna hushålla med mina krafter så att de kommer att förbli så... Men egentligen så är det samma saker som gäller hemma som här... Att ta dagen som den kommer och leva i nuet... Så nu ska jag käka upp min frukost njuta av värmen och gå ner till stranden och njuta av denna dagen... Här och nu.

Kommentera inlägget här :